23 februari 2016

Gympen

Ja, ik heb ze ook! Eindelijk, of nu al... Kan het nog? Mag het nog? Geen idee, maar ik heb ze toch maar gekocht. Ik zag ze staan bij Denham, een jeans store, dus het zal nog wel zeker ok zijn. Dames en heren, jong en oud, veel mensen lijken zich er heel comfortabel in te voelen, anders zouden ze niet al zeker een jaar lang het straatbeeld sieren. Onder een jeans, onder een rok, zelfs onder een pak. De witte gympen. Ik aarzelde al een tijdje, maar wist niet zeker of het wel bij mij paste. Daarbij vond ik bij veel exemplaren dat het merk te groot vertegenwoordigd was op de schoen, teveel gaten, of stiksels. Niet dat ik heel kritisch ben, hoor! De schoenen die ik nu heb gevonden zijn van Ecco. Ecco? Is dat niet een merk die schoenen maakt die een beetje iets gezondheidsachtig uitstralen? Ja, maar Ecco heeft een samenwerking met het Scandinavische merk The Last Conspiracy.
Noors minimalistisch design gecombineerd met comfort en techniek uit Denemarken.
Laat het voorjaar maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten