22 november 2018

Een zwarte dag


Morgen wordt het een extreem drukke dag. Ik ben er al helemaal zenuwachtig van en ben al dagen in de weer om een goede planning te maken. Er valt geen tijd te verliezen, want deze kans krijg ik maar een keer per jaar. Het is een unieke kans die ik niet zomaar aan mijn neus voorbij laat gaan. Ik zal efficiënt te werk moeten gaan en heel zorgvuldig mijn tijd moeten indelen. Ik moet heel slim zijn en zorgen dat ik alles kan doen wat ik in mijn gedachten heb. Nou ja, mijn gedachten heb ik uiteraard allemaal op papier gezet, want het zal mij toch niet gebeuren dat ik iets ga vergeten. Mijn lijst is super lang, dus ik maak mij wel een beetje zorgen of ik het allemaal wel haal. Want ik zal tussendoor ook wel even naar huis moeten. Maar als ik een boterhamtrommeltje meeneem en een appeltje, spaart dat natuurlijk weer een hoop tijd. Ik moet er niet aan denken dat ik tijd verlies door zoiets onbenulligs als eten. Koffie sla ik maar over, of misschien giet ik maar meteen een dubbele espresso erin zodra ik naast mijn bed sta. Normaal begin ik met een kopje slappe kruidenthee, maar ik moet er wat voor over hebben. Zo’n dubbele espresso zal mij vast een shake-boost geven om de dag door te komen, ik zal het nodig hebben.
Een tipje van de sluier. En dit is nog maar het begin;
Douglas heeft 25% korting op écht alles,
Hema heeft deals tot wel 50% korting,
Bij Vodafone kun je profiteren van tot 27% korting,
Uniqlo heeft thermo ondergoed in de aanbieding, volgens mij voor de normale prijs, maar met de winter in aantocht, mag dat de pret niet drukken, alsnog heel verleidelijk, want iemand heeft voorspeld dat het binnenkort -20 graden wordt,
H&M heeft ook 20% korting op everything,
GStar heeft een 50% deal,
Bij Apple is er een shopping event met speciale aanbiedingen. Geen idee wat dat betekent, maar beslist de moeite waard om te gaan kijken,
De Bijenkorf heeft maar liefst 54.477 aanbiedingen, daar maak ik mij wel een beetje zorgen over, want dat zijn er best veel..., wel fijn, zo alles onder een dak, voor elk gezinslid, vriend, vriendin, dichtbije of verre kennis wel iets van zijn of haar gading, hartstikke handig dus.
Zal ik eens een geheimpje verklappen? Al deze fantastische kortingen, deals, events, aanbiedingen en profiteer-acties gelden allemaal niet alleen voor mij, maar ook voor jou! Wie weet kom ik je morgen ergens tegen…, hoewel, kleine kans, want ik ga natuurlijk niet aan deze idiote gekte meedoen…
Happy Black Friday

Geen opmerkingen:

Een reactie posten