5 juli 2016

Groene vingers

Voor het eerst sinds lange tijd heb ik zowaar een zak(je) potaarde gekocht!
Zou ik ze dan toch hebben, die groene vingers? Ruim een half jaar geleden schreef ik over onze nieuwe aanwinst die schone lucht moest geven, stress verlagend zou werken en ervoor zou zorgen dat mijn productiviteit omhoog zou gaan. Het eerste is moeilijk te meten, het tweede wil ik graag geloven en het derde, nou, dat laten we maar even in het midden. Aan het plantje ligt het vast niet, die is behoorlijk gegroeid en moet misschien zelfs wel al in een groter potje, vandaar die potaarde.
Met mijn groene zelfvertrouwen gaat het nu dus zo goed dat ik het heb aangedurfd om een tweede plantje in huis te halen en het hier in dit huishouden ook een kans te geven. Ditmaal een hele bijzondere, een die namelijk wetenschappelijk aantoont dat hij de lucht daadwerkelijk schoner maakt. 
Het is een ‘clean machine’. Hij absorbeert vervuilde lucht en zet die om in zuurstofrijke lucht.
Ik kijk nu al uit naar de volgende plant. Deze kan hopelijk niet alleen de lucht zuiveren, maar ook de vloer en de badkamer. Dan heb ik helemaal geen smoesjes meer over die productiviteit….
Ik kocht mijn ‘clean machine’ bij een ontzettende leuke ‘experiencestore’,
Mevrouw Bouwers in Amsterdam, waar ze nog veel meer mooie spullen hebben.
Mevrouw Bouwers
Stadhouderskade 92, 1073 AV Amsterdam
Voor meer info over de planten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten