6 mei 2016

Zonder titel (2)

Wat fijn
* dat we de barbecue weer hebben gebruikt,
*dat het hippe plantje nog steeds leeft,
*……. dat het al 8 maanden leeft………
*dat mijn blogstukje over mijn ‘nieuwe liefde’ een recordaantal keer gelezen is,
*dat mijn bescheiden blogje toch sowieso best veel lezers heeft,
*dat ik jullie daarvoor heel hartelijk wil danken,
*dat ik soms ook hele leuke reacties krijg van bedrijven, musea, winkeleigenaren of gewoon enthousiaste lezers,
*dat ik soms ook helemaal geen reactie krijg,
*dat wij in een land leven waar (bijna) alles keurig voor je in de gaten wordt gehouden,
*dat je daarom nooit met een verlopen rijbewijs, paspoort of ID kaart hoeft rond te lopen,
*dat er bevolkingsonderzoeken zijn (niet dat die nou zo fijn zijn….),
*dat de zon schijnt!
*dat het ernaar uit ziet dat we onze winterjassen en handschoenen kunnen opbergen voor de komende maanden,
*dat zowel manlief als ik een waanzinnige (weliswaar tijdelijke) aanbieding kreeg om een ‘extra vitaal’ pakket af te sluiten die onder andere orthopedisch schoeisel, persoonlijke-alarmeringsapparatuur-en-de-abonnementskosten-op-sociale-indicatie, een valpreventieprogramma, een veiligheidsgesprek-om-langer-thuis-te-kunnen-wonen-bij-gezondheidsrisico’s en nog tal van andere fantastische aanbiedingen, vergoed tegen verleidelijk lage extra maandkosten,
*dat ik niet zeker weet of ik dit serieus moet overwegen, of dat ik er om moet lachen, 
*dat de belasting-inlever-deadline weer gehaald is,
*dat het eigenlijk elke dag moeder-, vader- en kinderdag is,
*dat we van elke dag zelf een feestje kunnen maken.

1 opmerking:

  1. Ik hang dus ook vandaag gewoon weer zelf de slingers op, zo fijn! 😘

    BeantwoordenVerwijderen